خیالپردازی ناسازگار

مبارزه با خیالپردازی ناسازگار

خیالپردازی ناسازگار

مبارزه با خیالپردازی ناسازگار

سابلیمینال چیست؟

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ب.ظ

این پست و پست بعدی درباره اینکه چطوری با گوش دادن به سابلیمینال خیالپردازی ناسازگار رو درمان کنیم اول بریم ببینیم سابلیمینال چی هست اصلا؟!

سابلیمینال چیست ؟

سابلیمینال به فایل‌های صوتی گفته می‌شود که با استفاده از علم صدا پردازی و هم‌چنین تلفیق برخی از تکنیک‌های هیپنوتیزم، تولید شده‌اند. این فایل‌ها شامل پیام‌هایی هستند که می‌توانند در ذهن و و ضمیر ناخودآگاه ما، موثر واقع شوند و به ما کمک کنند تا بتوانیم تغییرات الگوهای ذهنی و جسمی مورد نیاز خود را برنامه ریزی کنیم. از طرف دیگر این فایل‌ها پیام‌هایی دارند که تنها برای ضمیر ناخودآگاه، قابل درک است. این نوع از فایل‌ها به نحوی تهیه می‌شوند که بتوانند به ذهن ما جهت دهند. در حقیقت، این عناصر باعث می‌شوند تا فرکانس‌هایی از ذهن ما ارسال شوند تا جذب و دریافت نعمت‌ها و خواسته‌های مورد نظرمان در زندگی فردی و اجتماعی، محقق گردد.

کاربرد فایل‌های صوتی سابلیمینال و نحوه عملکرد آن‌ها

لازم است بدانید دریافت اطلاعات از طریق ضمیر ناخودآگاه (همون جایی که خیالات رو میسازه) انسان، به وسیله پیام‌های سابلیمینال، انجام می‌گیرد. بنابراین عامل، این عناصر، می‌توانند پیام‌های پنهان و مثبت را به وسیله به کارگیری امکاناتی مانند موسیقی، وارد ضمیر ناخوداگاه انسان کنند. در حقیقت لازم به ذکر است که  یک ذهن آگاه، می‌تواند تنها موسیقی را از طریق حس شنوایی خود، درک کند. لذا گوش دادن به طور مداوم به موسیقی‌های فایل‌های صوتی پنهان و هم‌چنین تکرار هر روز این فایل‌ها، می‌تواند موجب شود تا تمامی پیشنهادات و تلقینات مثبت را به ضمیر ناخودآگاه خود وارد کند.

بنابراین این کار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در مسیر دستیابی به اهدافتان، گام‌های موثرتری را بردارید. از طرف دیگر با کمک این امکان، شما می‌توانید افکار منفی را از خود دور کنید و آن‌ها را کنار بگذارید و به جای افکار منفی، افکار مثبت خود را بهبود بخشید و به تقویت آن‌ها اقدام کنید. لازم به ذکر است که موارد استفاده از این عناصر صوتی، برای ارتقای ویژگی‌های شخصی و هم‌چنین شخصیتی، بسیار زیاد است و هر یک از این موارد، خود شامل تلقینات و پیام‌های پنهان مخصوص به خود هستند.

لازم به ذکر است که سابلیمینال ، می‌تواند به انسان‌ها کمک کند تا ذهنیت قربانی بودن را از خود دور کنند. بنابراین با گوش دادن به پیام‌های مخفی و پنهانی صوتی و تاکیدات مثبت آن، قادر خواهید بود تا خوشحالی و خوشی بیشتری را برای خود به ارمغان آورید و از این طریق، انرژی و اعتماد به نفس خود را نیز ارتقا دهید. به طور کلی با به کارگیری این عناصر، می‌توانید در راستای بهبود روابط عاطفی، فردی، اجتماعی، روانی و... قدم بردارید.

اگر میخواید اطلاعات بیشتری درباره نحوه عملکرد سابلیمینال بدست بیارید برید صفحه ویکی پدیا سابلیمینال رو بخونید.

دوستان اگر یکم برید درباره سابلیمینال سرچ کنید با یه عالمه سایت مواجه خواهید شد که سابلیمینال میفروشن لطفا گول این سایت هارو نخورین من بهتون یک کانال تلگرام بسیار مطمئن معرفی میکنم که میتونین از اونجا سابلیمینال رایگان دانلود کنید.

آدرس کانال تلگرام دانلود رایگان سابلیمینالhttps://t.me/SUBLIMINAL_BIOKINESIS/31

البته در کانال بالا سابلیمینال برای درمان خیالپردازی ناسازگار نیست و برای چیزای دیگه هست پیشنهاد میکنم یه نگاه بندازین چون توضیحات زیادی درباره سابلیمینال در این کانال هست.

من تو پست بعدی سابلیمینال های درمان خیالپردازی ناسازگار رو خواهم گذاشت.

 

 

  • َAdmin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی