خیالپردازی ناسازگار

مبارزه با خیالپردازی ناسازگار

خیالپردازی ناسازگار

مبارزه با خیالپردازی ناسازگار

نویسنده: منا

 امروز میخوام 3 تا سابلیمینال بهتون معرفی کنم برای درمان خیالپردازی ناسازگار

البته من براتون لینک youtube این ساب هارو میزارم اگه یاد دارین برین و نسخه صوتی (mp3) این ساب هارو از youtube دانلود کنید یا اینکه میتونین ایمیل یا آیدی تلگرامتون رو تو قسمت کامنت بنویسید من براتون بفرستم به همراه توضیحات لازم.  این ساب ها مطمئن هست و اگر برین تو youtube قسمت کامنت هارو نگاه کنید میبینید افراد زیادی از این ساب نتیجه گرفتن و میل به خیالپردازیشون کاهش پیدا کرده.

نکات گوش کردن به سابلیمینال:

1) روزانه فقط 60-90 دقیقه به سابلیمینال گوش بدین بیشتر گوش بدین مغزتون شروع میکنه به پس زدن.

2) اگر تا حالا سابلیمینال گوش نگردین وقتی شروع کنید احتمالا 2-3 اول سردرد خواهید داشت که طبیعیه چون مغزتون در برابر سابلیمینال مقاومت خواهد نشون داد ولی بعد 3 روز حل میشه ولی اگر سردرد شد یک هفته دیگه گوش نکنید احتمالا با بدن شما سازگار نیست (سابلیمینال با بدن 10 درصد افراد سازگار نیست)

3) ترجیحا با هندزفری گوش کنید و ولوم صدا بیشتر از 50 نباشه که مغز پس میزنه.

4) موقع رانندگی یا زمانیکه یک کار مهم انجام میدین ساب گوش ندید

5) بهترین موقع برای گوش کردن ساب صبح وقتی از خواب بیدار میشین و شب قبل از خواب هست.

6) سابلیمینال ها برای بعضی افراد خواب آور هست حواستون باشه.

7) سابلیمینال بعد یک روز دو روز نتیجه نخواهد داد که خوب طبیعی هم هست فرض کنید مثلا به مدت 10 سال مدام دورواطرافیانتون اعتماد بنفس شمارو تخریب کردن حالا 2 ساعت گوش کردن سابلیمینال اعتماد بنفس قراره اون 10 سال رو از یادتون ببره؟ خیر درباره خیالپردازی هم این قضیه صدق میکنه 

 

حالا چند روز گوش بدیم؟

اول هدفتون رو بزارین 21 روز یعنی به مدت 21 روز هر روز روزانه 1 ساعت یا یک ساعت و نیم به ساب گوش بدین اگر فاصله بندازین فایده نداره چون این پیام ها هر روز باید به ناخودآگاه شما برسه تا کم کم با باور های غلت و منفی جایگزین بشه پس وقتی یه روز گوش ندین ناخودآگاه فراموش خواهد کرد.

اگر 21 روز پشت سرهم گوش کردین و نتیجه نگرفتین 21 روز دیگه هم ادامه بدین بشه کلا 42 روز اگر بعد 42 روز هیچ گونه تغییری در میل به خیالپردازیتون حس نکردین یعنی مقاومت ذهنیتون بالاست (اونقدر باور های غلت و بد و منفی تو ناخودآگاه قویه که هر چی ساب جملات مثبت بهش تلقین میکنه ناخودآهاتون مقاومت میکنه) اینجور افراد باید 3 ماه گوش بدن (البته بیشتر افراد تو همون 21 یا 42 روز نتیجه میگیرین پس نگران نباشین)

 

https://youtu.be/ONOcNSiCHO8   :  صدای باران

https://youtu.be/JeaeU9po7os    :  صدای دریا 

این دو تا ساب هیچ فرقی با هم ندارن بسته به سلیقتون دانلود کنید صدای دریارو بیشر دوست دارین یا صدی بارون

این ساب ها هر کدوم نیم ساعت هستن روزی 2 یا 3 مرتبه میتونین گوش بدین. 

در ضمن سابلیمینال هارو تو خواب هم میتونین گوش بدین و بدون هندزفری هم میتونین گوش بدین ولی با هندزفری سریع تر تاثیر میذاره.

 اگر زیر 16 سال هستین به سابلیمینال ها گوش ندین 

جملات مخفی که در سابلیمینال های بالا وجود داره (البته بهتره نخونین چون وقتی میخونین مقاومت ذهن درباره این جملات بیشتر خواهد شد)

من آدم قدرتمندی هستم.

من خوشحال و آرام هستم.

من روی اینجا و اکنون متمرکز شده ام.

من افکار و اعمالم را کنترل می کنم.

من تمرکز حواس را تمرین می کنم و در لحظه فعلی زمین گیر می مانم.

من به چیزهای کوچک زندگی پی می برم و آنها را جذاب می دانم.

زندگی واقعی جالب است و می تواند هیجان انگیز باشد.

زندگی واقعی برای من از رویاهای روزم جالب تر است.

من یک زندگی داخلی سالم دارم.

من راه های سالم برای کنار آمدن با مشکلاتم و تحقق خواسته هایم پیدا می کنم.

من هر روز فعالانه با دیگران درگیر می شوم.

من جنبه های مثبت رویاهایم را می گیرم و آنها را به اهداف واقعی تبدیل می کنم.

من تخیل زنده خود را به پروژه های عملی و واقعی هدایت می کنم.

من هرگونه افکار ، احساسات یا رویاهای روزم را که زندگی من را بهبود نمی بخشد ، رها می کنم.

من به جای خیال پردازی درمورد مشکلات ، سر و سامان می گیرم.

من از تخیل زنده خود برای رسیدن به اهدافم استفاده می کنم.

من به راحتی می توانم تخیل خود را کنترل کنم.

من از زندگی ام لذت می برم و احساس خوبی نسبت به خودم دارم.

من به راحتی می توانم در برابر عمل کردن رویاهایم مقاومت کنم.

هر روز علاقه کمتری به رویاپردازی دارم.

من ترجیح می دهم با دیگران معاشرت داشته باشم تا خیال بافی.

من راه های سالم برای مقابله با استرس و اضطراب پیدا می کنم.

من هر روز بر انجام وظایف و اهدافم تمرکز می کنم.

وقتی کمتر خیال پردازی می کنم ، در زندگی واقعی ام بیشتر به موفقیت می رسم.

در هنگام اشتیاق در برابر تمایل به خیال پردازی مقاومت می کنم.

من وقتی استرس دارم در مقابل تمایل به خیال پردازی مقاومت می کنم.

من در مقابل تمایل به خیال پردازی وقتی تنها هستم مقاومت می کنم.

من از معاشرت افراد دیگر لذت می برم.

من تعاملات زندگی واقعی را به جای رویاپردازی انتخاب می کنم.

افکار و اهداف شاد من برای آینده براساس واقعیت است.

من رویاپردازی خود را به تجسم خلاق تبدیل می کنم.

تجسم خلاق به من کمک می کند تا اهداف واقعی زندگی را محقق کنم.

من هیچ مشکلی برای خوابیدن ندارم.

من به مقدار زیادی استراحت می کنم و مراقبت از خود را عالی انجام می دهم.

من سالم می خورم و ورزش می کنم.

من فعالیت ها و سرگرمی هایی را انتخاب می کنم که خلاقیت من را به روشی سالم هدایت کند.

من می توانم واقعیت زندگی ام را همانطور که الان هست بپذیرم.

من فرد خوبی هستم و قادر هستم زندگی خود را به سمت بهتر تغییر دهم.

هر روز بیشتر از واقعیت خوشحال می شوم.

من هر روز صبح برای شروع روز و رسیدن به اهدافم با هیجان بیدار می شوم.

خیال پردازی هر روز برایم کمتر جالب می شود.

هر روز کمتر رویاپردازی می کنم.

من عاشق زندگی واقعی ام هستم.

 

 

  • َAdmin

نظرات  (۱)

سلام خیلی خوب بود ممنون. اگر میشه اون سه تا سابلیمینال برای خیال پردازی دوباره معرفی کنید داخل متن دوتا بیشتر نبود. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی